måndag 2 februari 2009

4 kasus 4 punkter

* Jag skriver på lånad tid, detta är inte min dator förstår ni.
Jag fingrar just nu på en PC, det var ett tag sen.
Denna PC är Linas, Lina bor i ett av rummen intill, hon är trevlig. Jag gillar trevligt.

* Det är kasus all around tonight, samt en besatthet av Marjorie i Top Model 11, hon ser ut som en kvinnlig version av Jónsi. Jag älskar henne, mest därför. Kommer vandra ensam mot Humanisten på onsdag.


* I torsdags var jag ute och dansade, det var fint, skön elektronica, vad var det det hette? Klubb premiär?, eller var det bara för att det var Klubbpremiär? Hur som helst var jag väldigt lång, knappt full alls, av ekonomiska skäl, tappade dock balansen mycket ofta ändå. Due to the lutande golvet. Hanna min Hanna och yours truly sporrade Frida att ragga upp ställets absolut snyggaste kille. Weekdaykillen, hur många gånger har man inte vallfärdat dit för att se lite på honom... Planen lyckades emellertid och det gick hem tilsammans, mer säger jag ekki om det.

* Idag har man agerat bambatant igen, detta oerhört varierande yrke. "Lite korv är aldrig fel" tröjan var man såklart insvept i. Har nu försonats med tanken på korv om det är rätt korv i rätt situation. Och detta skriver jag med högsta möjliga snuskiga underton.


Nu skall jag lämna tillbaka PC:n till snälla, trevliga Lina med den runda, mysiga dialekten ackompanjerad ett tack och en bock.

1 kommentar:

Anonym sa...

klubb PREMIÄR.
Sista torsdagen i månaden, varje månad.
Riktigt grymt i torsdags...