söndag 7 juni 2009

svordom.se

Jag och Tovis försökte komma på förolämpningar igår. När inspirationen sedermera sinade tog vi till desperata metoder och svordom.se. Jag skickade för övrigt in en ny svordom till sidan: Sunkmupp.

Här är hela konversationen:

Josefine

ja

kronhjon

utböling höhö


jävla tomhylsa


illbatting :D:D


pungsyra


eller varför inte så eneklt som nöt


pärsk


den fick jag med!


snejl


guanokrämare


pestoklyster?


pederast


vad är pestoklyster, hehe


rullstolsbrunke


vet inte :):)


haha


patrask


tryffelsvin


pottsork :D:D


bängbula, en gammal favorit


haha :D:D


bokstavstroende

kattfisk

ärkelögnare


svålhål


eller TASKMÖRT

eller TASKMÖRT


hoho


eller TASKMÖRT

eller TASKMÖRT

eller TASKMÖRT

detta var rätt kul


spamma taskmört


tihi

:P:P

seg den är på att skicka ibland

såg du att jag skrev taskmört?

såg du att jag skrev taskmört?

det är min favvo :D:D

kan man säga perkel?

hihi

nu kom den haha

haha fatar inte varför den kom så många gånger


bottenskrap!

ja taskmört har kommit en hel del ggr nu haha


haha nu är den ju helt knäpp!!

nu kommer allt på en gång


son of a bekansikte'

ostkrok


haha


möghög

du din jesusdödare


mespropp


legodräng


pratar med hanna, kommer snart


jees

vet du att det finns en som bara är "jon!"

din sketna grottkorv

Inga kommentarer: